Mamma Rosa sa for siden:
Jeg har ventet på varene siden November:rolleyes:
Fikk to av tingene jeg bestillte i Desember, men resten mangler fortsatt.
Makan til treg leveranse da.
< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?
Diskusjonsforum for utstyr til barn.
Mamma Rosa sa for siden:
Jeg har ventet på varene siden November:rolleyes:
Fikk to av tingene jeg bestillte i Desember, men resten mangler fortsatt.
Makan til treg leveranse da.
Adrienne sa for siden:
Jeg vet, de brukte noe så bort i natten lang tid på å levere varene mine også. Og ikke en eneste mail for å forklare eller beklage, ei heller da varene endelig dukket opp, etter nesten to måneder. Unødvendig å si at jeg aldri kommer til å bestille derifra mer, kanskje?
Stompa sa for siden:
Merkelig. Jeg har handla der mange ganger (rundt 10?) og har aldri opplevd annet enn lynkjapp leveranse og god sørvis. Dvs - en gang hadde hun ikke alt jeg kjøpte på lager, men da sa hun fra når det var forventa levert og jeg fikk velge om jeg ville ha deler av bestillinga med en gang eller vente med alt. Valgte det første, og restordren kom akkurat da hun hadde sagt at den kom til å komme.
Muad'Dib sa for siden:
Jeg bestilte i september/oktober, fikk en del veldig kjappt, og resten en god stund etter, engang i november måned. Ble dog løpende informert om sakernes tilstand (det var hennes underleverandørs skyld...).
Stussede dog også litt, at da varene kom var det ingen liten seddel eller noe. Mine utenlandske nettleverandører sender alltid et-eller-annet med uansett, og de leverer ikke for seint. Kanskje er jeg litt barnslig, men jeg er følsom overfor den slags.
Blir nok ikke mere Krabaten på meg heller, nei. Prinseullklær finnes mange steder.
Mamma Rosa sa for siden:
Jeg fikk en mail rett etter at jeg bestillte, om at det var litt leveringtid på noe.
Har ikke hørt noe siden...
Blir nok ikke mer krabaten på meg heller.
Har du noen linker?
Ru sa for siden:
Prinseull får man billigst på Coop Obs!
Cielo sa for siden:
Jeg har samme erfaring med Krabaten som deg, Gwen, og kommer neppe til å bestille derfra igjen.
Adrienne sa for siden:
Jeg fikk også forståelse for at det var problemer med underleverandør. Men det hjelper ikke meg det spor når jeg ikke får informasjon om når, hvorfor eller hva. Har tidligere handlet fra Krabaten og vært fornøyd, men tror nok ikke jeg kommer til å handle mer derifra, enkelt og greit fordi jeg ikke var fornøyd med kundebehandlingen.
Muad'Dib sa for siden:
Så det på G-sport - var litt dyrere enn hos Krabaten men ikke noe voldsomt.
Mamma Rosa sa for siden:
Da får jeg ta en titt på Obs! neste gang jeg er innom.
Takk for svar. :)
Info underveis er jo en selvfølge.
Tror Krabaten mister mange kunder på denne måten.
Frances sa for siden:
Jeg er veldig fornøyd med Krabaten etter at jeg bestilte der for en stund siden. Men hvis det er ulltøy fra Janus dere venter på, så er hovedleverandøren virkelig sen. Jeg har gjennom jobben min tilgang til å bestille rett fra fabrikken, men jeg har fortsatt ikke mottatt alt jeg bestilte i AUGUST enda.
Mamma Rosa sa for siden:
Joda, greit nok at det er Janus sin feil, men de (Krabaten) burde klare å holde kundene sine oppdattert.
Jeg har ikke hørt et pip siden bestillingen i November.
-ea- sa for siden:
Jeg bestilte i november, og så glemte jeg dessverre å betale regninga (hadde valgt forhåndsbetaling). Etter et par uker fikk jeg påminnelsesmail, og da betalte jeg og fikk varene få dager etter.
Var altså min egen feil at det tok såpass lang tid.
Etterpå har jeg sett at de har hatt samme ullklær på Obs, og kjøpt mere der.
Mamma Rosa sa for siden:
Da sier de i fra ja. :knegg:
Stikka sa for siden:
Jeg bestilte varer og valgte forhåndsbetaling. Endret på bestillingene et par ganger så fikk aldri betalt. Damen ringte meg i går kl 10 på formiddagen og hjalp meg med å finne riktig størrelse. Ba henne sende oppkrav isteden for jeg fikk jo aldri somlet meg til å betale. Hun sa hun heller kunne sende meg giro siden jeg hadde handlet der en gang før. I dag lå varene i postkassen. Ganske paff da jeg så pakken i postkassen. Litt kjappere enn jeg hadde forventet ja. Så kan ikke klage på hverken service eller leveringstid der jeg ihvertfall. :)
Mamma Rosa sa for siden:
Nei, når du ikke har betalt er de nok etter for å mase på deg, og sørge for at du kjøper varene.
Tenkte mest på oppdattering av varene jeg. Jeg forhåndsbetalte jo og hørte ikke noe.
Nå er det derimot ordnet opp i, siden jeg sendte en masemail.
Nøve sa for siden:
Jeg har bare gode ting å si om Krabaten. Veldig god service. Jeg ventet litt på noen varer i høst, men de kom til forespeilet tid. :jupp:
Til meg tok hun også inn noe ulltøy fra Janus/Iris som hun vanligvis ikke har i sortimentet. Men det var ikke noe problem. Hun bestilte for meg, og jeg hadde også kunnet bytte størrelse dersom klærne ikke hadde passet. Veldig fornøyd forresten med Iris ull/silke og ull m blonde foran. :D
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.