Kanina sa for siden:
..jeg finner ikke kvitteringa!
Hva gjør jeg da? Den er kjøpt på Elkjøp, og de oppbevarer jo kvitteringen i arkivet sitt. Jeg har antakelig mulighet til å finne betalingen i nettbanken min. Men vil det være nok for reparatøren?
< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?
Hus, hage, utstyr, design mm.
Kanina sa for siden:
..jeg finner ikke kvitteringa!
Hva gjør jeg da? Den er kjøpt på Elkjøp, og de oppbevarer jo kvitteringen i arkivet sitt. Jeg har antakelig mulighet til å finne betalingen i nettbanken min. Men vil det være nok for reparatøren?
Trixie sa for siden:
Ofte får reperatøren kvitt av Elkjøp. Ellers har de kvitteringen, ring kundeservice og be de maile den til deg.
Camomilla sa for siden:
Gjør som Trixie sier.
Crimina sa for siden:
Kan du ikke ettersende kvittering? Det har jeg gjort mange ganger. Jeg har hatt reparatør mer enn en gang pga. vaskemaskin og tørketrommel som gikk mye i stykker før. Om jeg ikke har kvittering tilgjengelig, så har jeg levert den så fort jeg har fått tid til å hente kopi hos El Kjøp. Reparatør har også ringt El Kjøp ved en anledning.
Så det pleier som regel å ordne seg. :)
Kanina sa for siden:
Takk, dere!
Kanina sa for siden:
Reparatøren, altså? Denne raparatøren kommer fra et verksted som samarbeider med Elkjøp, og jeg har ikke engang snakket med Elkjøp på forhånd, siden jeg fikk beskjed på nettsidene og på kundetelefonen, om å ta direkte kontakt med verksted. Så får vi se da. "Mellom 8 og 12". :knegg:Veronal sa for siden:
Nettbank holder lenge. Du trenger ikke kvittering - du trenger bare noe som sannsynliggjør at du har kjøpt Tingen.
mrc sa for siden:
Hadde nettopp besøk av reperatør fra Miele for tørketrommel kjøpt via Elkjøp. Ringte Miele direkte riktignok for reklamasjonen. Trengte ikke å vise noe kvittering overhode, men bare oppga serienummer første gang jeg snakket med dem.
Kanina sa for siden:
Det ordnet seg her, heldigvis. Jeg fikk tak i en kundebehandler hos Elkjøp (tips: ikke velg det som ville vært naturlig å velge i telefonmenyen, da kommer man bare til en automatisk beskjed om å ringe verkstedet... Jeg valgte "vil du kjøpe varer hos oss", og se da, da fikk jeg snakke med en faktisk person). Vedkommende sendte meg en mail med kvitteringen, og problem løst. Tusen takk for hjelpen, folkens!
Elise sa for siden:
:humre: Jeg husker jeg valgte "vil du bli kunde hos oss" da jeg skulle si opp et Telenor-abonnement. Eneste måten å få snakke med et Menneske på. ;)
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.