Jeg sa opp abonnementet mitt på at magasin forleden. Her er svaret jeg fikk fra kundeservice:
Hei !
Abonnemange ditt er i dag stoppet fra nr 9 2007.
Med Vennlig hilsen
Kundeservice
Fantastisk å være så likegyldig ... Jeg mener, hvor mange mail angående abonnement får hun i løpet av en dag? Eller kanskje hun sitter og river seg i håret og tenker: "Herregud, enda en dust som ikke vet hvordan abonnemang skrives!" ...
Antagelig. :nemlig: Litt som damen i en møbelforretning i Trondheim, der en kamerat av oss kjøpte et bord for en del år siden. Han hadde ikke bil, og lurte på om det var mulig å få bordet brakt, hvortil damen svarte på litt spiss "fintrønder": "mener du bringt?". :humre:
Jeg synes nesten det er verre med de som uttaler ordet som det skrives jeg da... Det er i alle fall grisestygt å høre på, og da tenker jeg bestandig mitt i mitt stille sinn.....
Snakker du om XX i KK? Hun har nemlig jeg fått epost fra - og den ser helt lik ut. Mener forresten å huske at en liknende tråd var oppe for et par måneder siden. En ting er at det går an å taste feil eller ha det travelt/glippe litt. Men dette er tydeligvis en mal eller automatisk utsending. :rolleyes:
Jaja, godt at vi har kunnskaper og tid til å irritere oss over dette da. :dulte:
Jeg jobber også i et Magasin, og der kan jeg garantere at du ikke noen gang ville blitt møtt slik. Hos oss blir de spurt om årsaken, og avogtil er det nok at vi bare deler regningen deres i to avdrag. Hvis de ikke nsker å fortsette abonnementet, så blir de fortalt at de er hjertelig velkommen som abonnenter ved en senere anledning. Nå tror du sikkert at jeg overdriver, men det er helt sant!! Men du kommer nok ikke til å abonnere hos oss før om en del år........, du er nok litt for ung:jupp:
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.