Det har jeg gjort et forsøk på. For leeeeeenge siden.
Bestilte et Britax Rømer BabySafe pluss med base derfra i januar.
De skulle få det inn i uke 4 og deretter sende det til meg.
I slutten av januar sendte jeg dem en mail og lurte på om setet snart var på vei.
Fikk svar 2. februar at de ventet setet innen 2-3 dager og deretter skulle dem sende det til meg.
Jeg har betalt 166 euro for sete, men enda ikke fått det. I morger en det 2 mars, 1 mnd siden jeg fikk sist mail fra dem. :mad:
Jeg har sendt sikkert 4-5 mail i seiner tid, men får ikke lenger svar!!
HVA GJØR JEG??????
Har betalt det med mastercard, nettopp i sikkerhet dersom noe skulle skje.
Men hvordan går jeg frem nå??
Er såååå lei meg, følte jeg hade gjort en god handel. Siden jeg ikke kan tysk kan jeg heller ikke ringe dem. Engelsken min er også for dårlig. :sukk:
Jeg har handlet derfra flere ganger, og har forsåvidt vært greit fornøyd. De er dårlige på tilbakemeldinger, men jeg har fått varene som jeg skal hver gang.
Det var der jeg kjøpte basen til bilsetet Lillebror brukte den første tiden. Det tok evigheter fra jeg bestilte til vi fikk det. Husker ikke hvor lang evigheten var, men jeg bestilte heldigvis i god tid før fødselen for vi fikk det før han ble født. Mener å huske at jeg bestilte i februar, Lillebror er født i slutten av juni.
Har handla derfra mange ganger, og alltid fått ting. De er dårlige på tilbakemeldinger, men ting har kommet. Det tar jo gjerne lang tid med slike ting. Du får det nok. Det tok gjerne et par måneder på vognene jeg kjøpte. Har bestilt 2-3 vogner derfra, bilseter, vognposer og annet utstyr.
Så bra at det ser ut til og ordne seg. Jeg har handlet vogn hos dem tidligere og var veldig fornøyd bare varene kom, men informasjon underveis om forsinkelser og når varen var sendt så jeg aldri noe til.
Anbefaler alle å ligge LANGT UNNA PINGPONG. Vi kjøpte en barnevogn og fikk den og alt var bra. Vi bestilte deretter en til, men den kom aldri. Vi ba om å få pengene tilbake, hvilket de svarte positivt på, men siden får vi aldri mer tak i dem. Nå har det gått ca 2 måneder. Har også lest at de svarer og behandler ettersom de har lyst, hvilket betyr at det er meget usikkert om du hører noe fra de eller ei. Vi trodde vi tjente penger på første vogn, men har nå tapt over 5000 kr på andre vogn, hvilket betyr at dette er blitt et stort tap totalt sett. Så min anbefaling er sterkt å LIGGE UNNA. Kjøp i Norge og heller betal litt ekstra. Ansolutt verdt bryet enn å gi pengene til kjeltringer i utlandet
Jeg hadde ikke gitt meg på dette! Ring, send mail på mail, true med politiet! Jeg hadde samme problemet med kiwi-kid og maste i 4 mnd før det løste seg.
Jeg har iallfall fått sete!
Det tok flere mnd rikitg nok. Jeg kommer ikke til å handle derfra igjen.
Jeg stoler ikke på dem. For meg blir det useriøst å bruke 3-4 mnd på å få sendt et sete fra Tyskland til Norge.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.