...og bestilte for over 2 uker siden. Nå er jeg rimelig irritert på dem, har sendt dem mail men får ikke svar. Og det står ikke noe telefon-nummer på sidene.
Søren og, hadde trengt det tøyet, helst i går liksom.
Noen som kan hjelpe? Detter er utrolig kjedelig. Begynner å lure på om tøyet kommer i det hele tatt.:(
Har også en bestilling inne som ikke dukker opp, og ingen svar på e-post. Det gikk så bra de to første gangene jeg bestilte etter at de kuttet prisene, at jeg sluttet å bekymre meg for at de var på randen av konk. Men det var de vel sikkert, da. Det er ikke så mye penger om å gjøre at jeg har giddet å gjøre noe mer foreløbig - par uker siden jeg bestilte.
Står et telefonnummer på siden deres, da: 66 84 77 00
Dette er offentlig informasjon som ligger i Brønnøysund så antar det er greit at jeg legger det ut. Telefonnummer: 907 85 051. Det står forresten at daglig leder har fratrådt. Høres ut som de på randen av et eller annet..
Det nummeret er ikke til hun som har ansvaret for Krokofanten nå. Hun hadde det for 1 år siden. På Brønnøysundregisteret står det vel sikkert navner i styret, så en får bare finne nummeret til en av dem.
OK, da er ikke registeret oppdatert. Men navnene på alle styremedlemmene ligger der. De kan jo ikke holde på slik som dette. Er nettsiden fullt ut operativ med nettbutikk og det hele fremdeles altså?
Jeg bestilte også fra Krokofanten i januar og har ikke hørt noenverdensting fra den kanten siden. Regner meg at kortet mitt ikke ble belastet, syns jeg leste i en annen tråd at det var slik det fungerte. Om de ikke kunne levere, ble man heller ikke belastet. Virket som det gikk litt over stokk og stein for firmaet, så at de holder på å avvikle forundrer meg ikke.