Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Noen som har bestilt fra Krokofanten i det siste? Får IKKE varene...

#1

Kumilla sa for siden:

...og bestilte for over 2 uker siden. Nå er jeg rimelig irritert på dem, har sendt dem mail men får ikke svar. Og det står ikke noe telefon-nummer på sidene.
Søren og, hadde trengt det tøyet, helst i går liksom.

Noen som kan hjelpe? Detter er utrolig kjedelig. Begynner å lure på om tøyet kommer i det hele tatt.:(


#2

shute sa for siden:

Har også en bestilling inne som ikke dukker opp, og ingen svar på e-post. Det gikk så bra de to første gangene jeg bestilte etter at de kuttet prisene, at jeg sluttet å bekymre meg for at de var på randen av konk. Men det var de vel sikkert, da. Det er ikke så mye penger om å gjøre at jeg har giddet å gjøre noe mer foreløbig - par uker siden jeg bestilte.

Står et telefonnummer på siden deres, da: 66 84 77 00


#3

Bille sa for siden:

Jepp, bestilte masse i januar og fikk varene veldig raskt. Jeg skal se om jeg klarer å hoste opp et telefonnummer til deg.


#4

Bille sa for siden:

Dette er offentlig informasjon som ligger i Brønnøysund så antar det er greit at jeg legger det ut. Telefonnummer: 907 85 051. Det står forresten at daglig leder har fratrådt. Høres ut som de på randen av et eller annet..


#5

Teflona sa for siden:

Har lest et sted at de er i ferd med å avvikle.


#6

Chablis sa for siden:

Jeg har ikke bestilt der, men hørt flere andre som har bestilt og ikke fått varene sine.


#7

Elisabet sa for siden:

Det nummeret er ikke til hun som har ansvaret for Krokofanten nå. Hun hadde det for 1 år siden. På Brønnøysundregisteret står det vel sikkert navner i styret, så en får bare finne nummeret til en av dem.


#8

Kumilla sa for siden:

Kan du hjelpe meg, Elisabet?


#9

Bille sa for siden:

OK, da er ikke registeret oppdatert. Men navnene på alle styremedlemmene ligger der. De kan jo ikke holde på slik som dette. Er nettsiden fullt ut operativ med nettbutikk og det hele fremdeles altså?


#10

Bille sa for siden:

Jeg kan. Sender deg en pm jeg.


#11

Amelie sa for siden:

Jeg bestilte også fra Krokofanten i januar og har ikke hørt noenverdensting fra den kanten siden. Regner meg at kortet mitt ikke ble belastet, syns jeg leste i en annen tråd at det var slik det fungerte. Om de ikke kunne levere, ble man heller ikke belastet. Virket som det gikk litt over stokk og stein for firmaet, så at de holder på å avvikle forundrer meg ikke.

Kanskje smart å sjekke dette likevel. :sløvblånn:


#12

Lenam sa for siden:

Jeg har heller ikke fått det jeg bestillte i begynnelsen av januar.


#13

Salt sa for siden:

Jeg bestilte i 2 omganger og fikk alt veldig kjapt.


#14

Maylen sa for siden:

Jeg fikk også mitt kjapt. En ting kom ikke, men ble heller ikke belastet for den. :)


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.