Jeg bestilte varer for nesten 1000 kr for mer enn en måned siden.
Jeg har ringt dem sikkert 5 ganger, og pratet med hun som sitter i styret.
Hun bare unnskylder seg med at de har hatt sykdom og ikke fått pakket og sendt ut varene. At de skulle sende ut varene eller jeg skulle få tilbake pengene (for TO uker siden).
Nå kjenner jeg at jeg føler meg skikkelig lurt, og lei, og har fått nok! Hva gjør jeg? Kan jo ringe og mase på henne men det fører ingen vei. Er vi flere som kan slå oss sammen om dette? Da står vi kanskje sterkere.
Jeg har ikke bestilt noe nå, men har gjort det flere ganger før og alltid fått det jeg har bestilt innen rimelig tid. Det er jo mulig at hun har rett i at de har hatt sykdom.
Næh. Eller, jeg fikk det jeg bestilte i januar, ikke det jeg bestilte i februar. Har sendt en mail og kansellert ordren - jeg har minimalt behov for ulltøy i for små størrelser midt på sommeren.
Ikke at de har svart på verken kanselleringen eller noen av de ørten henvendelsene før det.
(Pengene er ikke trukket fra konto, da. Det bruker å skje først ved utsendelse?)
Jeg har også bestilt varer derfra, og er ikke fornøyd.
Jeg sendte en mail til de etter bestillingen min, og skrev at de skulle kansellere orderen hvis de ikke kunne levere hele bestillingen. Likevel mottok jeg bare halvparten av varene jeg hadde bestilt. Returnerte da disse, og skrev mail om at jeg hadde returnert varene og ønsket pengene tilbakeført. Ikke fått penger ennå, og det er over en mnd. siden jeg returnerte varene.
Du kommer nok ikke til å få varene dine vennen.
Jeg ville ringt banken å hørt, for pengene skal kun være reservert, ikke helt trukket. Da kan du evt sende inn krav til visa/master om å få pengene tilbake.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.