:mad:
Og jeg blir mer og mer irritert.
Jeg freser ut her, bare fordi jeg sitter og irriterer meg.
Jeg bestilte klær, for flere tusen kroner. Først en gang, da var leveringstiden lang, det sto på nettsiden så det var greit.
Så bestilte jeg igjen, også denne gangen for mye penger.
7 april får jeg mail om at varene mine er sendt, jeg får sporingsnummer også sånn at jeg kan følge pakken.
Jeg følger og følger, men får bare samme beskjed hver gang. "ingen pakke mottatt", datert den 7.ende.
Synes dette var rart og gikk innom posten i dag for å høre om det var noe feil, pakka burde da ha kommet.
Damen sjekker og kan fortelle meg at "ingen pakke mottatt" i dette tilfelle betyr at posten ikke har mottatt noen pakke fra PompDeluxe ennå. Altså, de har ikke sendt pakken den dagen de sier de har gjort det.
Jeg blir irritert, sender en mail til dem og lurer på hva dette er for rot. Hvor er pakken min og hvorfor får jeg mail om at den er sendt når den tydeligvis ikke er det. Jeg forhåndsbetalte ellers hadde jeg bare gitt F.
Jeg sendte mail halv tolv, men får ikke noe svar fra dem. Telefonnummer finner jeg heller ikke.
Så i kveld sjekker jeg nummeret en gang til, bare for moro skyld, sporingsnummeret altså.
Da står det plutselig. "Sendingen er innlevert og videresendt 14.04.2010 klokken 14:42.
For meg virker det som at de
*har ikke sendt pakken min selv om de påsto det
*svarer ikke på mail, men leser den
*løper på posten og sender pakken etter å ha mottatt mailen min
Og jeg biter på og blir møkkirritert. Sånn service liker jeg ikke. De har fått sine siste kroner fra meg.
Sånn.
Nå fikk jeg skrevet av meg litt av sinnet, gitt dem den dårlige reklamen de fortjente, så nå kan jeg legge meg.
Så kjedelig at det ble slik for deg. Skikkelig irriterende.
Jeg har også handlet hos Pomp DeLux og jeg var veldig fornøyd. Det var litt lang leveringstid, men det visste jeg om. Du kommer forhåpentligvis til å bli fornøyd når klærne kommer ;) Det ble i allefall jeg, nok til at jeg var tilbake i går og og handlet for en ny formue :sparke:
Det er ikke uvanlig at det tar tid fra en nettbutikk har registrert varen som sendt i system til posten registrerer den inn i sitt system, spesielt hvis det er en mindre nettbutikk med et relativt lavt salgsvolum. Da er det rett og slett ikke lønnsomt å "løpe på postkontoret" hele tiden, da samler de heller opp litt. Syv dager er kanskje i overkant mye, men jeg har vært med på både tre og fire dager. Og ikke om jeg hadde giddet å irritere meg over det, bare notert meg at de var jommen meg treige og latt det være med det.
Eller så kan det hende de har lager i et annet land. Da vil ikke pakken kunne spores før den kommer inn i posten Norge sitt system.
Dessuten så sliter posten litt om dagen, etter omlegging til ny terminal. Rundt 300 000 forsendelser er forsinket hver dag... Var i hvertfall, mulig de har fått orden på det nå.
Joda, jeg skjønner. Det som gjorde meg så irritert er at de lyver om at pakka mi er sendt til meg når den ikke er sendt og at de ikke en gang gidder å svare på mail når jeg henvender meg, i stedet løper de bare og poster varene mine, 16 dager etter at jeg bestilte dem.
Som sagt, det kan godt være at pakken din var sendt den datoen de sier, men at det tar tid fra den blir sendt avgårde fra dem til posten har den registrert hos seg. Bare det faktum at du fikk et sporingsnummer er jo et bevis på at de har gjort noen form for pakking og registrering, både hos seg og posten.
At de ikke svarer på mail er noe annet, og det er godt mulig jeg hadde vært irritert over det jeg også, men jeg tror virkelig ikke de sprang og postet varen din, den var nok allerede da på god vei til postterminalen.
De har ikke levert, posten har sjekket det for meg.
Det som er humor er at noen timer etter at jeg sendte dem mail får jeg melding på sporingsnummeret om at pakken ble sendt i går, etter at de har mottatt mailen.
I dag får jeg svar på mailen min fra dem. De beklager at de har en feil i datasystemet og at de har gitt meg beskjed om at varene mine er sendt når de ikke er det. De jobber på spreng for å fikse feilen og lover å sende meg varene mine så fort de har fått ordnet feilen.
Og varen sendte de i går, og mailen kom i dag. :rolleyes:
Gjett hvem som mottok klær i feil størrelse enn det som var bestilt. :mumle:
I tillegg fikk jeg utlvevert en puko løpesykkel fra Sprell da jeg var for å hente den lille lyseblå tresykkelen med henger som jeg hadde bestilt til barnebarnet.
Uff da. Naboen opplevde også at hun måtte vente lenge etter at de sa pakken var sendt. Jeg fikk min pakke før tiden (før de sa den kom til å bli sendt) og er superfornøyd med de kjempekule klærne! Angrer meg for at jeg ikke kjøpte mer. Feil str. er selvsagt veldig kiipt. Håper returen går greit og at ny pakke kommer i posten til deg snart.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.