Flytoget har jevnlig fått priser for beste kundetilfredshet, og jeg kjenner at det ikke er uten grunn. Er i utgangspunktet en veldig fornøyd bruker, men følgende episode gjorde meg enda mer imponert:
Reiste t/r Gardermoen fra Oslo S forrige helg. Reiser billettløst, og ved ankomst Gardermoen har jeg klart å dra et annet kort enn jeg brukte ved starten av reisen. Dette blir tydelig på kontoutskrifter ved at jeg er belastet 2x170,- på "riktig" kort og 250,- på det kortet som jeg brukte feil (ved ukjent kort brukt på Gardermoen, belastes du for reise fra Drammen).
Meldte dette per epost tirsdag, svar onsdag, pengene på konto torsdag. Det var jeg som kløna, de rydder opp. Fine greier!
Ei (skotsk) venninne av meg var veldig fornøyd her om dagen. Det gikk nemlig ikke flytog fra Drammen da hun skulle reise hjem etter besøk hos oss, så hun måtte ta bussen som var satt opp som erstatning.
Jeg fikk følgende, meget fornøyde, melding noe senere på dagen, etter at hun var vel hjemme: "and the trip to the airport was for free. I tried to pay, but they insisted."
Så min skotske venninne er i hvertfall veldig fornøyd med flytoget (eller flybussen som det var akkurat da.) :humre: