Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Nav ♥

#1

Floksa sa for siden:

Jeg er så glad, de har bare satt meg videre 4 ganger og nå tror jeg de satte meg videre til den telefonen i gangen som ingen tar... :rørt:


#2

gnuri sa for siden:

:knegg: Ja er det ikke vakkert ? :snill:


#3

Ine sa for siden:

Hehe, ikke ukjent. Snart tar vel ei bitchy dame telefonen ♥


#4

Pelikan sa for siden:

Fikk nesten sjokk da jeg så hjertet i overskriften. Men alt har sin forklaring :humre:


#5

Floksa sa for siden:

når ikke de ble kvitt meg ved å sette meg over x antall ganger så tok de telefonen å la den fra seg på pulten. Om ikke annet så HØRER jeg at de er der ♥♥♥


#6

Ine sa for siden:

Og hjelpe meg.. :eek:


#7

Daisy sa for siden:

:knegg: I say no more.


#8

Kine sa for siden:

:lol:


#9

Azi sa for siden:

Lenge leve nav! :rørt:



#11

Agurke sa for siden:

:knegg:



#13

Camomilla sa for siden:

Nav er vidunderlige :hjerter:


#14

Nessie sa for siden:

"Telefon-NAV" er faktisk de jeg HAR god erfaring med. :nemlig:
De har vært utrolig greie og serviceinnstilt synes jeg. :jupp:
Men bortsett fra det har erfaringen vært håpløs. :gal:


#15

Floksa sa for siden:

Å, dette var saker! Etter en time i telefon, jeg snakket med 5 forskjellige personer, ink. å vente 10 min, liggende på en kontorpult så kunne jeg konstatere at de for andre gang har rotet bort lønn og trekk oppgaven min :rørt: Jeg har bare jobbet med å få dette på plass siden midt i februar :hjerter:


#16

Bomull sa for siden:

Akk, så fantastiske gNAV! :hjerter:


#17

Maylen sa for siden:

:hjerter: Say no more...



#19

Trulte sa for siden:

Jeg har en veninne som er STOLT av å jobbe i NAV. Selv tror jeg at jeg hadde vært litt ydmyk. Men det er jo fantastisk for arbeidsgiver da.
Jeg har heldigvis!! lønn gjennom arbeidsgiver i perm.



#21

Eni sa for siden:

Rigga meg til med lunsj og en god kopp kaffe her om dagen da jeg skulle ringe Nav... regna med det tok si tid.. Men de svarte etter 3 ring!! :dåne: Satte kaffen i vranga, og hosta og harka lenge før jeg fikk fram mitt ærend... :knegg:


#22

polarjenta sa for siden:

Jeg har tydeligvis vært heldig, for de gangene jeg har vært i kontakt med NAV så har jeg fått god hjelp!!


#23

Honey sa for siden:

:hjerter:

Etter først å ha ventet i 26 min før noen tok tlf, ble jeg satt over igjen og igjen, fikk 4 forskjellige svar, og ga opp. Jeg ba dem finne ut hvem som kunne svare meg, med dokumentasjon i form av paragrafer, og be vedkommende ringe meg.
Dette var i begynnelsen av oktober, og vedkommende ringte meg i desember. Med svar om at hun ikke visste. :snill:

Heldigvis hadde jeg vært på EtAnnetForum og funnet svaret, og snakket med forvaltningen selv.


#24

Eni sa for siden:

Nav i et nøtteskall :hehehe:


#25

rine sa for siden:

Hvorfor ikke, det er jo en næring i vekst. :nemlig:


#26

livit sa for siden:

Jeg har god erfaring med det lokale nav-kontoret her i byen.. det er derimot mye værre med helfo - kjørekontoret.. der tar det kun 2-3 mnd før man får kjørepengene sine :rolleyes:


#27

Imma sa for siden:

:knegg:


#28

turi sa for siden:

Jeg har hatt grei skuring når jeg ringer for å høre om ting, men å levere ett papir som skal inn i en sak for å få utbetalt penger, da er det likesågreit å ha en god kopieringsmaskin for hånd. Sånne papirer må leveres igjen og igjen og igjen og igjen.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.