Floksa sa for siden:
Jeg er så glad, de har bare satt meg videre 4 ganger og nå tror jeg de satte meg videre til den telefonen i gangen som ingen tar... :rørt:
< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?
Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.
Floksa sa for siden:
Jeg er så glad, de har bare satt meg videre 4 ganger og nå tror jeg de satte meg videre til den telefonen i gangen som ingen tar... :rørt:
gnuri sa for siden:
:knegg: Ja er det ikke vakkert ? :snill:
Ine sa for siden:
Hehe, ikke ukjent. Snart tar vel ei bitchy dame telefonen ♥
Pelikan sa for siden:
Fikk nesten sjokk da jeg så hjertet i overskriften. Men alt har sin forklaring :humre:
Floksa sa for siden:
når ikke de ble kvitt meg ved å sette meg over x antall ganger så tok de telefonen å la den fra seg på pulten. Om ikke annet så HØRER jeg at de er der ♥♥♥
Ine sa for siden:
Og hjelpe meg.. :eek:
Daisy sa for siden:
:knegg: I say no more.
Kine sa for siden:
:lol:
Azi sa for siden:
Lenge leve nav! :rørt:
morgana sa for siden:
:rørt:
Agurke sa for siden:
:knegg:
Hannamoren sa for siden:
Hahaha, utrolig bra.
Camomilla sa for siden:
Nav er vidunderlige :hjerter:
Nessie sa for siden:
"Telefon-NAV" er faktisk de jeg HAR god erfaring med. :nemlig:
De har vært utrolig greie og serviceinnstilt synes jeg. :jupp:
Men bortsett fra det har erfaringen vært håpløs. :gal:
Floksa sa for siden:
Å, dette var saker! Etter en time i telefon, jeg snakket med 5 forskjellige personer, ink. å vente 10 min, liggende på en kontorpult så kunne jeg konstatere at de for andre gang har rotet bort lønn og trekk oppgaven min :rørt: Jeg har bare jobbet med å få dette på plass siden midt i februar :hjerter:
Bomull sa for siden:
Akk, så fantastiske gNAV! :hjerter:
Maylen sa for siden:
:hjerter: Say no more...
Estrella sa for siden:
:knegg:
Trulte sa for siden:
Jeg har en veninne som er STOLT av å jobbe i NAV. Selv tror jeg at jeg hadde vært litt ydmyk. Men det er jo fantastisk for arbeidsgiver da.
Jeg har heldigvis!! lønn gjennom arbeidsgiver i perm.
LilleRosin sa for siden:
:humre:
Eni sa for siden:
Rigga meg til med lunsj og en god kopp kaffe her om dagen da jeg skulle ringe Nav... regna med det tok si tid.. Men de svarte etter 3 ring!! :dåne: Satte kaffen i vranga, og hosta og harka lenge før jeg fikk fram mitt ærend... :knegg:
polarjenta sa for siden:
Jeg har tydeligvis vært heldig, for de gangene jeg har vært i kontakt med NAV så har jeg fått god hjelp!!
Honey sa for siden:
:hjerter:
Etter først å ha ventet i 26 min før noen tok tlf, ble jeg satt over igjen og igjen, fikk 4 forskjellige svar, og ga opp. Jeg ba dem finne ut hvem som kunne svare meg, med dokumentasjon i form av paragrafer, og be vedkommende ringe meg.
Dette var i begynnelsen av oktober, og vedkommende ringte meg i desember. Med svar om at hun ikke visste. :snill:
Heldigvis hadde jeg vært på EtAnnetForum og funnet svaret, og snakket med forvaltningen selv.
Eni sa for siden:
Nav i et nøtteskall :hehehe:
rine sa for siden:
Hvorfor ikke, det er jo en næring i vekst. :nemlig:
livit sa for siden:
Jeg har god erfaring med det lokale nav-kontoret her i byen.. det er derimot mye værre med helfo - kjørekontoret.. der tar det kun 2-3 mnd før man får kjørepengene sine :rolleyes:
Imma sa for siden:
:knegg:
turi sa for siden:
Jeg har hatt grei skuring når jeg ringer for å høre om ting, men å levere ett papir som skal inn i en sak for å få utbetalt penger, da er det likesågreit å ha en god kopieringsmaskin for hånd. Sånne papirer må leveres igjen og igjen og igjen og igjen.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.