Ine sa for siden:
For to år siden kjøpte jeg en madrass på en madrass-butikk. Fikk info om at madrassen kostet 4000.
Når jeg skal betale står det 5595 kr når jeg drar kortet.
Når jeg er på veg hjem ringer de meg og sier de har sett feil i prislistene, og at madrassen jeg kjøpte kostet 900 mer. Pliktoppfyllende og dum som jeg er drar jeg tilbake og betaler. Det var ingen priser på madrassene i butikken, så jeg hadde ikke mulighet til å sjekke. Sa at det var jo et veldig sprik på prisen de oppga først, 4000 og prisen det ble tilsammen 6495. De var bare sure tilbake. men som sagt hadde de ingen prislapper på produktene i butikken, hvordan skulle jeg har sjekket det. Da vi hadde betalt spurte vi oss jo selv om hvordan vi skulle ha visst at det ikke var andre gangen de så feil i prislistene, og ikke da de oppga første pris. I etterpåklokskapens lys skulle jeg selvsagt ikke ha betalt de ekstra 900, men ble så paff da de ringte; så jeg sa, ja da må vi vel snu og komme tilbake da.
Når jeg nå sjekker ut garantien ser jeg at i andre butikker selges denne madrassen for 5595 kr, akkurat det jeg betalte først.
Har kontaktet de nå da, har jo de to kvitteringene.
Drar ikke tilbake dit for å kjøpe noe mer for å si det sånn.