Sonja Sockersöt sa for siden:
...
< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?
Alt som har med sport å gjøre passer inn her.
Sonja Sockersöt sa for siden:
...
Left sa for siden:
Jeg har hybridsykkel, og må si jeg har vært strålende fornøyd med den.
Nå var den i aller rimeligste prisklasse, så jeg ville nok lagt i noen kroner mer om jeg skulle hatt ny nå. Den er slitt inni der pedalene møtes, så må ha den inn nå etter snaut 3 år.
Det er en Diamant som kostet 2000,- for 3 år siden.
Slettet bruker sa for siden:
Om du skal sykle på asfalt og grus så er det en hybrid du skal ha. Uten knastedekk - dess glattere dekk, dess lettere går den.
Jeg har to sykler. Den ene er en racer til nærmere tredve tusen den gang den ble kjøpt. Den andre er en nokså tung hybrid fra DBS til omtrent tre tusen den gang den ble kjøpt. Jeg elsker å sykle og har trent nokså aktivt med sykkel i mange år. Selvsagt er raceren Jaguaren og kattedyret og jeg anbefaler selvsagt alle å kjøpe en sykkel i samme klasse. Men for å være helt ærlig - hybriden funker og brukes fremdeles den og altså.
Dersom man er veldig tung så er det smart å legge ekstra penger ned i utstyrsnivå på sykkelen. Men om man er normalvektig og ikke noen stor sykkelfanatiker - kjøp en rimelig hybrid med glatte dekk.
Slettet bruker sa for siden:
Ta den og bare be om å få den levert med glatte og smalere dekk, da vel?
Retz sa for siden:
Gå for hybrid. Jeg har hatt begge deler og terrengsykkel på asfalt bidrar ikke til den helt store sykkelgleden. Det var utrolig stor forskjell da jeg byttet til hybrid, den er lett og du sykler så deilig uanstrengt. Min kjempefine Bros Speedster Alivio ble dessverre stjålet sist søndag, og nå håper jeg inderlig den kommer til rette fordi 2010-modellene er så stygge. Men i og med at låsen var klippet over har jeg ikke stort håp.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.