Elin sa for siden:
Jeg liker egentlig feelunique.com veldig godt, men de har ekstremt lang leveringstid (3-4 uker) og det gidder jeg ikke lenger. Noen som vet om det er lang leveringstid hos lookfantastic.com?
< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?
Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.
Elin sa for siden:
Jeg liker egentlig feelunique.com veldig godt, men de har ekstremt lang leveringstid (3-4 uker) og det gidder jeg ikke lenger. Noen som vet om det er lang leveringstid hos lookfantastic.com?
Lisa sa for siden:
Hvis jeg får levert her i Norge har jeg de etter 3-4 dager. (I London alltid dagen etter, uten unntak!!) Det har skjedd et par ganger at pakken har blitt liggende i tollen, men det har skjedd ytterst sjelden.
Interference sa for siden:
Det lengste jeg har ventet på en pakke fra lookfantastic er 5 dager.
Matilda sa for siden:
Jeg ventet nærmere 3 uker i vinter da det var snøkaos og forsinket postgang i UK, men har aldri opplevd at det tar så lang tid før. Sjelden så raskt som de andre i tråden har opplevd; vanligvis mellom 1 og 2 uker.
Elin sa for siden:
Serut som om Lookfantastic er verdt et forsøk... MÅ ha meg ny rettetang, og det finnes virkelig ikke gode til under 2000,- å få tak i her i landet....
Jordbæret sa for siden:
De to gangene jeg har bestilt derfra, har det tatt rett oppunder tre uker.
Muad'Dib sa for siden:
Lookfantastic refunderer ikke mva og toll, det gjør Feelunique.
Forsinkelsen når jeg har bestillt fra Feelunique har skyldtes langsom tollbehandling (selv om alle papirer pent sat på pakken, så jeg tror ikke det blir så mye kjappere å bestille rettetang fra Lookfantastic.
LilleT sa for siden:
Tidligere tok det omtrent fire dager. De siste gangene jeg har bestilt har jeg ventet 2-3 uker.
Robyn sa for siden:
For meg har det ikke vært noen kortere leveringstid fra lookfantastic enn det har vært fra feelunique. :niks:
Sist tok det 3 uker.
Erica sa for siden:
Jeg fant ingenting på nettsidene deres om det å få refundert moms og toll, hvordan foregår det? Maile kvittering og be om refund?
Muad'Dib sa for siden:
Jeg måtte sende dem en mail og spørre for å finne ut av det. Ja, du scanner inn kvittering for betalt mva & gebyr og søker kundeservice om refusjon. Da blir beløpet refundert til kortet som du betalte med.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.