Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Burde jeg fått noe? (Cubus)

#1

Niobe sa for siden:

Før minsten ble født (i mai) så kjøpte jeg to sparkebukser på Cubus. De var i str 56, og de kostet ca 179,- pr stk. Siden minsten var prematur så har han ikke vokst i dem før nå, så jeg dro av lappene og vasket dem klare til bruk. Men i vask farget trykknappene av, slik at sparkebuksene fikk grønnskjær rundt alle knappene. Siden det var omslags-lukking på dem, så var det mange, veldig synlige knapper, og misfargingen såpass graverende at jeg anså plaggene som ubrukelige.

Jeg tok dem med til Cubus, men damen kunne ingenting gjøre. Fordi det var så lenge siden sparkebuksene var kjøpt, de hadde vært på salg i mellomtiden, de hadde ingenting igjen av den varen. :vetikke:

Riktignok hadde jeg ikke kvittering, men klærne var jo av Cubus sitt eget merke, og vi snakker jo om en slags produksjonsfeil. :vetikke:

Det frister ikke å handle mer på Cubus, hvertfall. Tidligere har jeg bare handlet ulltøy der.


#2

Honda sa for siden:

Jeg handler ikke på cubus her pga dårlig service , og dårlige klær, spes barneklær. Ting farger av. De er korte i lengden på eks gensere men laaange i armene.

Kjøpte en gang en fin kjole til snoopy, rød med blå blomster. kjolen så ikke ut etter vask for at blomstene hadde farget av, og den kunne vaskes på 60 grader ...

Og selvsagt burde du få tilgodelapp på det beløpet du betalte for de


#3

Hot Lips sa for siden:

Dårlig kundeservice. Det er en reklamasjon, og jeg synes de burde ha tilbudt en form for kompensasjon. :nemlig:


#4

Chablis sa for siden:

Du burd jo fått noe annet ja. Dårlig service er det.


#5

Bomull sa for siden:

Alt annet enn tilfredsstillende service - du burde selvsagt fått en tilgodelapp, det er jo en reklamasjon som butikken får igjen for hvis de sender inn. Klar feilvare!!


#6

Robyn sa for siden:

Dette er en reklamasjon og da burde du få nye varer til tilsvarende pris. :nemlig:


#7

Bloppy sa for siden:

Du har rett til å reklamere på det i minst to år. De kan ikke kreve kvittering med mindre de ikke kan huske å ha sett plagget før. Du trenger kun å bevisgjøre at de er fra Cubus.

Jeg hadde ikke gitt meg på det!



#9

Beathe sa for siden:

Jeg var i samme situasjon da Poden var liten. Fikk en snekkerbukse med trykknapper, tok av lappen, vasket buksa og la den i skuffen til han ble stor nok til å bruke den. Da den tiden kom så jeg at den ene delen av den ene knappen manglet. Tok med buksa til H&M, forklarte saken og fikk beskjed om å finne en annen vare. Hun som jobbet der fant ut hva buksa kostet da den var kjøpt (tror ikke den var i salg mer heller da jeg reklamerte).


#10

Joika sa for siden:

Det der er tullball. Du skal ha ny vare eller tilsvarende. Har de ikke ny vare så skal du derfor få en tilgodelapp eller noe annet.

Om buksa er på salg, er ett fett. Du skal få tilsvarende vare, det er jeg ganske sikker på. At du ikke har kvittering kan være et issue, men de burde strengt tatt gitt deg noe nytt syntes jeg. Dårlig reklame for Cubus dette...


#11

daffy sa for siden:

Jeg har også dårlige kundeserviceopplevelser på Cubus, så jeg hander helst andre steder.


#12

veobra sa for siden:

Jeg har opplevd nøyaktig det samme på Barnas Hus. Jeg fikk etter noe krangling tilgodelapp.

For meg er Cubus og Barnas Hus samme ulla, barnebutikkenes svar på Rimi. Ikke akkurat stedet jeg forventer hjelp og service. :niks:


#13

Liljekonvall sa for siden:

Jeg hadde ikke gitt meg på det.....merkelig at de gidder å miste kunder pga noen skarve hundrelapper :mad:. Se f.eks på Troll - de bytter varer uten å mukke og det er snakk om en god del mer penger pr. vare!!!

Selv handler jeg så og si aldri på Cubus pga dårlig kvalitet, dårlig passform og dårlig service....:mad:

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sendt mail til den addressen du fikk over her ;)


#14

Niobe sa for siden:

Takk for mailadressen! Jeg får forfatte noen velvalgte ord.

Men, jeg ble så sur og lei at jeg bare gikk i fra sparkebuksene på disken. De var jo uansett ubrukelige... Jeg skal aldri handle på Cubus igjen. De skulle bare visst hvor mye penger jeg bruker på barneklær. :knegg:


#15

Arona sa for siden:

Sier som de andre; skriv en mail. Jeg gikk tilbake med en bukse hvor trykk-knappen falt av etter en vask, og fikk sporenstreks ny bukse.


#16

Carrera sa for siden:

Det der hadde jeg klaget på ja. Å si at det er for lenge siden de ble kjøpt holder ikke. Det er jo ikke mange ukene.

Jeg har jobbet i mange år i klesbutikk, og ved reklamasjoner så tok vi inn det aller meste, så lenge det var mulig å finne en pris på det. Jeg var selv med på å ta inn varer som var over året gamle, og som var ødelagt i vask. Ikke alle plagg må vaskes like hyppig liksom.

Et problem vi ofte møtte på, var jo dette med pris. Ikke hadde kunden kvittering, det var lenge siden varen var i butikk, og det hadde vært salg på varen. Noen ganger måtte vi gå ut fra siste salgspris, mens andre ganger så kunne kunden fortelle at det var så og så lenge siden det var kjøpt, slik at vi da antok at det var ordinær pris.

Det minste Cubus kunne gjøre her, var å gi deg siste salgspris for varene.


#17

Superior sa for siden:

Jeg har også slitt med dem. I sommeren prøvde jeg en capri shorts til meg selv, og plukket ut en til i samme str. Da jeg kom hjem og skulle bruke den andre ( jeg hadde dog ikke prøvd den) så var den alt for trang. Fikk den ikke over hofta :sjokk:

Sjekket str, og de var like, men den siste var feilsydd.

Når jeg kom for å bytte ( med kvittering ) så ble jeg skikkelig mistenkeliggjort. Hun målte med noen andre, men da så den fin ut. :mumle: Jeg bad om å få heve kjøpet okke som, for jeg får jo ikke brukt den! Det var veldig veldig vanskelig da jeg hadde tatt av lappene. Da var den jo klassifisert som brukt. Jeg ble skikkelig grinete, og fikk omsider byttet den i samme vare til tross for at jeg hadde kvittering. Den hadde kun vært hjemme sammen med meg i en time, så hvor BRUKT kan den bli da?

Ja, du skulle fått noe, men de er så teite. Bæsjehuer!


#18

ItsOnlyMe sa for siden:

Du burde fått noe, helt klart. Klag!


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.