Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Expert og retur

#1

Camomilla sa for siden:

De har 30 dagers returrett, men må man begrunne eller forklare noe videre hvorfor man vil returnere ett produkt og bytte det i noe annet?

Greia er at pappa har kjøpt en vare som er i overkant fancy og flott enn det han trenger og har behov for. Han fikk god hjelp, men han har lite peiling på data og PC.
Han vil returnere den stasjonære maskinen han kjøpte og få en bærbar som mamma også kan bruke. Hun sitter i rullestol og kommer ikke inn på rommet det maskinen står.


#2

Bloppy sa for siden:

Hos Elkjøp behøver man ikke det i hvertfall.

Han skal jo uansett bytte til et annet produkt som passer deres behov bedre. Skulle vel holde som forklaring det?


#3

Teofelia sa for siden:

Dere trenger ikke oppgi grunn, nei. Det er bare å bytte. Han trenger kvitteringen og originalembalasjen, vanligvis.


#4

Camomilla sa for siden:

Takk for svar.
Embalasjen har han visst tatt vare på samt kvitteringen.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.