Jeg scanner inn en del attester og vitnemål for å legge ved en elektronisk søknad.
I følge scanneren kan jeg scanne alt samtidig sånn at det kommer som en pdf. Hva er best? Scanne alt sammen i en kronologisk rekkefølge opp eller ned? Eller scanne hvert dokument for seg og legge ved som ulike dokumenter.
Sjekk om du kan legge ved mange dokumenter på den elektroniske søknaden. Ofte får man bare legge til et dokument. Jeg har skannet alle sammen og så kan du gå inn i hele filen og velge "lagre til fil". Da kan du lagre et enkelt dokument hvis du skulle trenge det senere. Jeg har scannet alt med vitnemål først og så attestene.
Det er vel egentlig ikke en elektronisk søknad når jeg tenker meg om, den skal bare sendes som e-post.
Jeg har skrevet søknaden "på papir" word/pdf og skal sende som e-post. Det står legg ved attester og vitnemål. Dumme meg har bare attester fra 1999, men ganske ok vitnemål. Lurer på om jeg skal skrive ned navn og telefonnummer på noen sannhetsvitner.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.