Jeg kjøpte en pent brukt Ticket to heaven vinterdress. Helt plettfri og knapt brukt.
Min jente har nå brukt den i noen uker, og i dag oppdager jeg at sømmene på begge ermer har begynt å gå opp!
[font=Comic Sans MS][/font]
Slik skal det jo ikke være, så jeg tenkte å klage min nød ett eller annet sted, men hvor?
Så lenge du ikke har kjøpt av en forhandler og ikke kan fremvise kvittering så har du vel i utgangspunktet ikke krav på noe som helst. Det økonomiske tapet dekkes som regel i alle fall delvis av forhandler, så de er nok lite interessert i å ta inn varer de ikke har solgt. Men det kan jo tenkes at hovedkontoret kan ta saken? :)
Vi sendte vår til et eller annet Ticket-fikse-sted på Lysaker. Vår var kjøpt i Danmark. Jeg skal aldri mer kjøpe Ticket, for vi har utelukkende dårlig erfaring med alle. De har revnet i sømmer på merkelige steder.
Her gikk altså sømmen nederst på ermene, noe som er rart, for sømmen er på oversiden av ermen, ikke under der det kan slites.
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg har ikke fått svar fra hun jeg kjøpte av, men avventer litt og sender mail til Ticket i morgen.
Selger trodde det var enten CC Vest eller Sandvikasenteret hun hadde kjøpt dressen.
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg har mailet til Danmark, men ikke fått svar. Vurderer å dra med meg dressen til nærmeste forhandler og spørre de.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.