Velkommen, Gjest.

< Tilbake til oversikten | Hvem kan lese?

Reklamere på Ticket to heaven vinterdress når jeg ikke vet hvor den er kjøpt?

#1

Stine-mor sa for siden:

Jeg kjøpte en pent brukt Ticket to heaven vinterdress. Helt plettfri og knapt brukt.
Min jente har nå brukt den i noen uker, og i dag oppdager jeg at sømmene på begge ermer har begynt å gå opp!
[font=Comic Sans MS][/font]
Slik skal det jo ikke være, så jeg tenkte å klage min nød ett eller annet sted, men hvor?


#2

Bluen sa for siden:

Det første som slo meg var at jeg ville kontaktet selger og hørt om de hadde kvittering eller i alle fall navnet på butikken.


#3

Stine-mor sa for siden:

[LEFT]Kontaktet nettopp selger. :nikker: Venter på svar.[/LEFT]


#4

Left sa for siden:

Får du ikke svar der, så hadde jeg kontaktet Ticket sentralt.


#5

Stine-mor sa for siden:

Har du noen kontaktinfo til meg? :blafre:


#6

Joika sa for siden:

Så lenge du ikke har kjøpt av en forhandler og ikke kan fremvise kvittering så har du vel i utgangspunktet ikke krav på noe som helst. Det økonomiske tapet dekkes som regel i alle fall delvis av forhandler, så de er nok lite interessert i å ta inn varer de ikke har solgt. Men det kan jo tenkes at hovedkontoret kan ta saken? :)


#7

Stine-mor sa for siden:

Jeg tenkte mest på å få den fikset. Dressen er jo like fin den, men når sømmen rakner er det jo litt skummelt.



#9

Joika sa for siden:

Ja ok. Det burde de jo kunne ordne for deg. :)


#10

Hyacinth sa for siden:

Vi sendte vår til et eller annet Ticket-fikse-sted på Lysaker. Vår var kjøpt i Danmark. Jeg skal aldri mer kjøpe Ticket, for vi har utelukkende dårlig erfaring med alle. De har revnet i sømmer på merkelige steder.


#11

Stine-mor sa for siden:

Her gikk altså sømmen nederst på ermene, noe som er rart, for sømmen er på oversiden av ermen, ikke under der det kan slites.
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg har ikke fått svar fra hun jeg kjøpte av, men avventer litt og sender mail til Ticket i morgen.


#12

millact sa for siden:

Ei venninne sin rolige datter fikk hull i sin ticketdress. Hun leverte i butikken og fikk ny uten problem enda den var brukt en hel vintersesong.

Håper det ordner seg! Ville nok sendt mail til Ticket i Danmark, verdt å prøve.


#13

Stine-mor sa for siden:

Selger trodde det var enten CC Vest eller Sandvikasenteret hun hadde kjøpt dressen.
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg har mailet til Danmark, men ikke fått svar. Vurderer å dra med meg dressen til nærmeste forhandler og spørre de.


Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.