I dag kom endelig de nye bildene, etter ganske lang tid uten noen som helst form for tilbakemelding.
Bildene er denne gangen av strålende kvalitet; klare, med korrigerte navn og trykket på helt annet og tykkere fotopapir. :nikker: Og ikke nok med det; grunnet lang behandlingstid får vi også alle produktene kostnadsfritt!! :highfive:
Det hjelper altså å klage, og Fovea får denne gang skryt for sin kundeservice! ;)
Det er også mi erfaring; det nyttar å klage. Og dei fleste (seriøse) firma er positive tilbakemeldingar/klager, for det gir dei moglegheit til å forbetre seg.
Hugsar eg sende ein pakke Laban i retur til Nidar. Det var ein herleg masaker av seigmenn. Ikkje ein heil mann i heile pakken, berre lause hovud, armar, føter, thorax etc. Tilbake fekk eg fire kg Laban. Vel verdt jobben. :fnise: Fekk også gåvekort frå Tine etter å ha klaga på opnemekanismen på juicen deira.
Foreldreportalen er i en flytteprosess, denne versjonen av FP er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.