Ru sa for siden:
For en tid tilbake hadde vi tørketrommelreparatør på besøk. Tørketrommelen var innenfor garanti, men garantien gjaldt visst ikke den feilen vår hadde og dermed fikk vi regning på 1125,- kroner. Det eneste reparatøren gjorde var å demontere noen greier og fjerne lo på ugunstige plasser, og så dro han. Uten å sjekke at det hadde gjort susen, hvilket var en tabbe fra hans side.
For det hjalp ikke den døyt, problemet var fortsatt tilstede og vi ringte tilbake til servicefirmaet som ba oss ta kontakt med reparatøren direkte. Så ble gjort, men han var på vei til fjells og kunne ikke komme tilbake før uken etter.
Uken etter kom og gikk og ingen reparatør kom. Jeg var hjemme hele tiden, så han kan ikke ha vært her uten at vi var her.
Til slutt ble jeg drittlei, og fikset trommelen selv. Og nå sitter jeg her da, med en regning jeg ikke har noen planer om å betale og må klage på. Og hva skriver man da? Det er jo ris til egen ræv at maskinen nå fungerer, selvsagt. :gal: